Saturday 4 May 2013

Ini Kali Lah

MAKSUD SEBENAR - Ini Kali Lah

Ini kali lah atau ayat asalnya inni ka lillah. Jika bukan Islam sebut Inni Ka Lillah, ianya akan berbunyi Ini Kali Lah.

Apakah maksud inni ka lillah? Ianya dalam bahasa arab yang membawa maksud Aku Tuhan Kamu. Dan ungkapan ini telah diceritakan adalah dibawa oleh Dajjal dalam menyesatkan manusia. Dajjal akan sentiasa berkata kepada manusia yang dia adalah tuhan dan dalam masa yang sama menunjukkan kebolehan dia melakukan sesuatu yang bakal memperngaruhi manusia. Ianya bakal merosakkan iman manusia.

Apabila terhimpunnya manusia, maka dajjal akan menyuruh manusia memilih antara syurga dia (yang sebenarnya neraka Allah)  atau nerakanya (sebenarnya Syurga Allah).
Maka mereka yang sesat dengan kepandaian dajjal menunjukkan kebolehannya memilih syurga dajjal. Maka ke neraka Allah lah dia.

 Kini ayat tersebut dibawa oleh jeneral-jeneral dajjal di Malaysia. mereka dari kalangan DAP, PKR dan PAS sendiri. Kepada penyokong-penyokong beragama Islam  PAS dan PKR, fikirlah. Apakah anda ingin memilih syurga dajjal yang sedang dijaja oleh jeneral-jeneralnya? Atau anda ingin memilih neraka Dajjal yang ianya adalah syurga Allah SWT.

 Mereka kini datang membawa risalah dajjal sebagai tanda-tanda yang ketua mereka sedang bersiap sedia untuk keluar ke muka bumi  menyesatkan manusia. Apakah anda semua ingin bersama Dajjal? Apakah anda sudah sedia untuk bersama Dajjal? TOlaklah ejen-ejen dajjal yang sedang menguasai anda penyokong PAS dan PKR.

Kedah Times

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

Post a Comment